-
MUDUKO Gra karciana edukacyjna Touch it! Dotknij i zgadnij. Zwierzęta 5+
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 18.99 |
Dostępność | Mało 12 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5904262957056 |
TOUCH IT! DOTKNIJ I ZGADNIJ. ZWIERZĘTA
Czy to panda, lemur, łoś a może miś koala? W tej grze gracz musi jak najszybciej odgadnąć, które z czterech zwierząt widocznych na awersie, kryje się po drugiej stronie karty wykorzystując do tego wyłącznie zmysł dotyku! Jak to możliwe? Kontur i charakterystyczne elementy ilustracji znajdującej się na rewersie pokryto specjalnym lakierem 3D! Doskonała i oryginalna zabawa dla osób w każdym wieku i fanów uroczych zwierzątek
Szukasz prostej gry, która przypadnie do gustu każdemu bez względu na wiek? W Touch it! Zwierzęta możesz zagrać nawet z pięciolatkiem, ale i dorośli nie będą narzekać na nudę. W tej wyjątkowej grze obrazek znajdujący się na rewersie karty pokryty jest specjalnym, wypukłym lakierem. Na awersie znajduje się ta sama ilustracja, ale w towarzystwie trzech innych. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który z czterech obrazków z przodu karty, jest pokazany na odwrocie - posługiwać można się tu jednak wyłącznie dotykiem!
W Touch it! Zwierzęta ilustracje nawiązują do zwierząt takich jak miś koala, lis, pingwin czy wielbłąd.
Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki, m.in. drużynowy, w którym osoba dotykająca karty nie widzi również obrazków znajdujących się na awersie i musi komunikować się z widzącym członkiem zespołu.
Co wyróżnia produkt?
NOWOŚĆ na polskim rynku! Wchodzimy w zupełnie nowy wymiar prostych karcianek, w którym w szczególny sposób wykorzystujemy zmysł dotyku
-
proste zasady gry
-
dynamiczna rozgrywka
-
tematyka dla dużych i małych
-
ciekawe ilustracje
Co rozwija?
-
Zmysł dotyku
-
Koncentrację
-
Wyobraźnię
-
Rywalizację
Ekspresowa wersja zasad:
-
Dobierzcie jedną kartę ze stosu, bez podglądania rewersu.
-
Równocześnie starajcie się za pomocą dotyku zidentyfikować właściwy obiekt na rewersie.
-
Jeśli znasz odpowiedź, krzyknij "stop", odłóż kartę i poczekaj na resztę graczy.
-
Zostałeś ostatni? Musisz od razu odłożyć kartę.
-
Udzielcie odpowiedzi. Najszybszy gracz zdobywa 2 punkty za dobrą odpowiedź, pozostali po 1 punkcie. Błędna odpowiedź nie przynosi punktów.